بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری

محمد صوفیان

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 17-31

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.395575.1087

چکیده
  هدف از این تحقیق، بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف، از نوع تحقیقات کاربردی است و بر اساس ...  بیشتر